Wednesday, February 25, 2009

oPis maTE yG biGor.. hHEhehe..

tmpt keje aku ni takde la besar mane.. tp ok la.. staff dia, ade la yg ok.. ooppsss.. hehehee..
ni ade review sket la psl ofis mate aku..



kami ni ade satu geng.. diketuai oleh mak buyung name puan fiza.. umo da senior.. tp kecik molek, cute miut jek org nyeee.. n now expecting 3rd baby.. alhamdulillah.. heheheee..





left to right : achid, rin (me), kak nurul & kak fiza


pastu, ade sorg kakak ni plak..hari2 btukar kasut n pesen baju dan tudung.. name dia kak nurul.. rasenye, klau dia kumpol2 kasut dia tu,mau penuh bilik dia tu.. lawo2 tu kasut dia..n tinggi2 blaka.. giler arr.. klau jalan, punye la laju.. kalah aku yg pkai crocs ni jek.. kkekekee..





ni plak, ade sorg agie mak buyong.. name dia ceq na.. aku suke pgil dia nana... hehehe.. dia ni klako.. gelak memanjang.. pastu kalau asam, bg kat dia.. ape jenis asam smua dia telan.. klau kat opis ni, sgala bnda mkanan abis dia try.. sbb dia kate kat umah tak leh.. laki dia jaga dia mkn sbb ngndong.. ape2 je lah nana.. asal ko bahagia.. hehehehe..



yg ni sorg ni plak, klau ckp mmg tak berenti.. kalah mak nenek.. name dia fiza gak.. tp kitorg pgil dia fiza site.. sbb dia post kat site.. hehehee.. dia ni pn mak buyong gak.. mulut tak berenti ckp, nti anak dia pn same byk mulut mcm mak dia.. tp, yg klakarnye.. dia suke tgk t***k org.. lawak btol... ape2 je lah fizah ooooiii... wahahaha..



sorg ni plak, jgn salah pgil.. dia bkn kakak, tp abe.. name dia achid.. tp kitorg gelar dia achid kentot.. sbb wlau kat mane pn dia berada, dia msti akn meninggalkan satu bau yg maha dasyattt.. slalu jd mangsa, kak fiza & kak nurul.. sbb diorg ni yg alert kalau si achid ni kentot.. kekekkee...



yg lg sorg ni plak, name dia helmy.. aku yg suke pgil mimi.. dia layan jek.. dia ni satu skolah menengah ngn aku dlu kat teknik jb, tak sangka plak jmpe kat sini.. hehehee.. dia ni ok.. kpala layan.. otak blur2.. tp kalau bab mengarot, bg dia.. dlu sparing dia si afad, tp ntah mane tah si afad ni, pas abis skolah, terus lost contact..




tu lah sedikit sbyk kwn2 opis aku yg happening ni.. wlaupun smua da standart mak buyong, tmasuk aku, tp otak mcm bdk kecik gak.. huhuhu.. takpe.. hepi2 awet muda... ekkekeke..

1 comment:

  1. blogger baru ke nih...skit bebeno entry...no hal tu...nnti masukkan shoutbox...senang skit nk kutuk2...salam kat somi!

    ReplyDelete